عزاء ....خارج نطاق الواجب

Posted on الأربعاء، ديسمبر 02، 2009 by ريم وجيه

توفى إلى رحمة الله جد انجى ابراهيم
صاحبة مدونة المهم..هات من الآخر
يارب يرحمه ويغفر له يارب
ويصبر اهله ويعينهم على الفراق!!
انا بقالى اربع ساعات مش عارفة اكتب ايه!!
فاتحة اكتب البوست وباصاله بازبهلال
من حوالى اربع او خمس ساعات!!
والحاجة الوحيدة المتركزة فى دماغى
هى يوم الوقفة ...لما كنت باعيط فى المشروع
وانجى كانت بتحاول تواسينى وتقف معايا
غير كده ...الحاجة لوحيدة اللى حاساها
كانى تلميذ متذنب قصاد حيطة بيضا !!
مش حاسة باى حاجة خالص!!
او يمكن حاسة بحاجات...بس مش عارفاها!!
إنا لله وإنا إليه راجعون

6 Responses to "عزاء ....خارج نطاق الواجب":

serindipity says:

لاحول ولاقوه الا بالله
انا لله وانا اليه راجعون

adel says:

ربنا يصبرها يارب
والله يرحمه

عاشقه الرومانسيه says:

البقاء لله
انا لله وانا اليه راجعون

ريم وجيه says:

تمر حنة
البقاء لله
متشكرة جدا لتعزيتك ..ربنا يخليكى

ريم وجيه says:

عادل
يارب يا عادل
ويصبرنا كلنا كل واحد على قد تعبه!
ويرحمه ويرحم موتانا جميعا
ميرسيه يا عادل ربنا يخليك يارب

ريم وجيه says:

عاشقة الرومانسية
ونعم بالله
ربنا يخليكى يارب
وبجد متشكرة اوى وربنا يكرمك يارب
ويارب مايجيبش احزان تانى لاى حد مننا كلنا ياارب ولا لاى حد يعز علينا